REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Sklep internetowy FStudios.pl, dostępny pod adresem internetowym https://fstudios.pl, prowadzony jest osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Patrycja Zakościelny, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 865 230 80 76
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2. DEFINICJE
- Konsument –w rozumieniu art. 22 (1) kc., osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca / Usługodawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Patrycja Zakościelny, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 865 230 80 76
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała rejestracji w Sklepie. Każdy podmiot dokonujący zakupów na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadcząca przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail umożliwiająca otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w sklepie internetowym.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym fstudios.pl
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu/Produktów zawarta z Klientem za pośrednictwem sklepu internetowego w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – obszar Sklepu zabezpieczony indywidualnym loginem i hasłem, prowadzony nieodpłatnie dla każdego Klienta, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach, jak informacji o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
- Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu z możliwością ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Kod kuponu – kod umożliwiający Klientowi jednorazowy zakupu Produktu po obniżonej cenie.
- Powiadomienie o dostępności – nieodpłatna usługa elektroniczna możliwa dla Produktów, które w danej chwili nie mogą stać się przedmiotem Zamówienia z uwagi na brak informacji o ich dostępności. Usługa świadczona jest za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
§ 3. KONTAKT ZE SKLEPEM
- Adres Sprzedawcy: ul. Urbanistów 5D/1, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@fstudios.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48501453588
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 88 1020 1068 0000 1702 0049 5465
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4. WYMAGANIA TECHNICZNE
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. elektroniczne urządzenie końcowe (komputer lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu i wyposażonego w przeglądarkę internetową
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies
§ 5. INFORMACJE OGÓLNE
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 7 Regulaminu.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 6. TOWARY
- Produkty oferowane w Sklepie stanowią jego własność lub też przyjmowane są w komis od osób prywatnych.
- Produkty są nowe i używane. Szczegółowy ich opis znajduje się na stronie Sklepu z oznaczeniem stanu.
- Produkty są oryginalne z oznaczeniem kodu producenta (w przypadku butów) i nie pochodzą z kradzieży.
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wad, chyba, że wada została opisana i Klient dodając Produkt do koszyka jest jej świadomy.
- W przypadku nieopisanej wady Produktu Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 14 dni od zakupu jako zwrot produktu.
- Gwarancja za Produkty nie jest udzielana jak i usługi posprzedażowe nie są świadczone.
- Informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu odnoszące się do Produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 KC.
§ 7. ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
nazwa użytkownika (login), adres e-mail oraz hasło - Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient zobowiązany jest do nieprzekazywania osobom trzecim danych, za pomocą których loguje się do Sklepu jak i do niekorzystania z kont innych Klientów.
- Konta są niezbywalne
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
- Bezpieczeństwo konta – blokada, usunięcie, ograniczenie dostępu, zawieszenie na czas nieokreślony lub określony konta
§ 8. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie dodać go do koszyka;
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- w przypadku posiadania kodu kuponu należy go podać w wyznaczonym miejscu i następnie kliknąć „WYKORZYSTAJ KUPON”;
- celem akceptacji zakupów należy kliknąć przycisk “PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”, wpisać dane płatnika wraz z adresem dostawy;
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
- akceptacja formularza zamówienia poprzez kliknięcie „KUPUJĘ I PŁACĘ” jest jednoznaczna z zawarciem przez Klienta umowy sprzedaży.
- złożenie zamówienia wiąże się z akceptacją treści regulaminu Sklepu. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna do poprawnego złożenia zamówienia.
- zamówienie pozostaje zapisane w systemie Sklepu jako dowód zawarcia umowy.
- podane na stronie Sklepu ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
§ 9. OFEROWANE METODY DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a. paczkomat InPost (19 zł)
b. kurier InPost (19 zł) - Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. płatność przelewem na konto Sprzedawcy – na opłacenie zamówienia jest 3 dni robocze. Po upływie tego terminu zamówienie zostaje automatycznie anulowane - Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu:
a. metody i koszty dostawy
b. metody płatności
§ 10. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
- Po złożeniu zamówienia Klienta zobowiązany jest do płatności poprzez dostępne formy płatności w Sklepie. Jeśli płatność nie zostanie wykonana w w.w. terminie zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a umowa sprzedaży rozwiązana z winy Klienta.
- Produkt dostępny na magazynie zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie do 5 dni kalendarzowych od zaksięgowania wpłaty na konto Sprzedawcy (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. W przypadku tymczasowego braku towaru, Sprzedawca skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia innego terminu wysyłki.
- Zamówienia o wartości wyższej niż 1000 złotych realizowane są wyłącznie po dokonaniu całkowitej zapłaty.
- Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- Dostawa zamówienia do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy są ujawniane w trakcie składania Zamówienia. Informacje na temat wysokości Kosztów zawarte są również w zakładce „metody i koszty dostawy”.
- Nie ma możliwości odbioru osobistego Zamówienia.
- Czas transportu Zamówienia wynosi 1-2 dni robocze (zgodnie z umową z firmą kurierską)
- Klient ma obowiązek kontroli przesyłki w obecności kuriera. W przypadku widocznych uszkodzeń przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody z kurierem co umożliwia wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrot towaru.
§ 11. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.
- Gwarancja na Produkty nie jest udzielana, usługi posprzedażowe nie są świadczone.
§ 12. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – ZWROTY
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Odstąpienie od Umowy następuje na zasadach określonych w przepisach KC (Dz. U. 2017. 459 t. j. ze zm.).
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu:
a. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: (zwroty@fstudios.pl);
b. pisemnie na adres: ul. Urbanistów 5D/1, 05-500 Piaseczno. - Oświadczenie można złożyć również na FORMULARZU.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
g. Klient ponowi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania a niej w sposób wykraczający poza konieczny od stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Przedmiot umowy ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, co oznacza, że oświadczenie o odstąpieniu umowy będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, kiedy zwrócony Produkt posiada uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia, gdy występują w nim braki elementów stanowiących integralną część, z nieuszkodzonymi plombami, czy naruszonymi naklejkami na podeszwach.
h. Klient zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz ze wszystkimi elementami wyposażenia, w tym oryginalnego opakowania obuwia będącego istotnym elementem Produktu.
i. Klient ponosi całkowity koszt zwrotu Produktu, a przesyłki zwrotne wysłane za pobraniem nie będą odbierane przez Sprzedawcę. - Zwracany Produkt powinien zostać opakowany w odpowiednie sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu na adres: ul. Urbanistów 5D/1, 05-500 Piaseczno.
- Podstawą zwrotu jest potwierdzenie sprzedaży lub faktura.
§ 13. DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Dane osobowe Klientów sklepu są chronione, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w dowolnym czasie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z nami:
kontakt@fstudios.pl / +48 501 453 588